0zge_gunayx Su içmeyi sürekli unutuyorum , bildiğiniz veya kullandığıniz su hatırlatma programı var mı?🤔
mucizem09_ 0zge_gunayx mantikli hamile kalmadan omce kullaniyordum suan 30+4, istemsiz susuyorum cunku havalar sicakl kis olsa aklima gelmezdi ama yazin fazlaca icmen gerekiyor hicmi susqmiyorsun
camellia 0zge_gunayx gebeliğin başlarında bende unutuyordum bulantılar vs derken içemiyordum ama şuan 26. Haftaya girdik ve hava sıcakları ateş basması yüzünden sürekli su içme ihtiyacı duyuyorum , gece bile kalkıp içtiğim oluyor onun dışında suları hep gözümün önüne koyuyorum sürekli içiyorum bu yüzden.
0zge_gunayx Elcnbykckr Sanırım bizimde derdimiz bu vala yaa aklıma gelince içiyorum ama oda günde3 4 bardak bi hatirlatucuya ihtiyacım var valla pek fazla su içmeyi seven biride değilim
Elcnbykckr 0zge_gunayx evet öncedende su içmeyi seven biri değildim hamile kalınca mecbur artık dedm mide bulantısı yüzünden belli bi süre su içemedim midemi hepten bulandırdı bilmiyorum 2/3lt içenlere hayret ediyorum ya ben 1.5lt içsem yarabbi şükür dicem
0zge_gunayx Mom0871 valla bakalım bir tane uygulama buldum güzele benziyor yorumlarda iyi bahsedilmiş indiricem
besthecix appstore’da waterreminder var, android markete de bakmak gerekli (bilgim yok acikcasi). 2 saatte bir bildirim geliyor, miktari da belirleyebiliyorsunuz, belli icecekler icin ucretsiz (su, kahve vb.)
emiras59 0zge_gunayx program değil de 500 ml lik bi su bardağım var ona dolduruyorum 4 kere içince hedefe ulaşıyorum bu aralar ulaşamıyorum gerçi 😅