Cok anlamasamda en son girdiğimde hemşire arkadaş alt kisimdaki ikili rakamin 20 nin ustunde oldugunde sanci oldugunu digerininde bebisin kalp atisi oldugunu söylemişti. 20 nin ustunde duzenli olarak yükselme olursa sanci kabul ediliyormuş anlatilanin yalancisiyim bende 🤷🏻♀️