Brs34 Kızlar 37+1 olduk🥰 bugün çatı muayenem yapıldı 1 cm açıklık varmış😂 doktor 24 temmuza kadar bekleyelim dedi. İlk gebeliğim çok korkuyorum uykular haram çok ağırlaştım. Sizler ne durumdasınız🥰
Uykucu2307 Brs34 bende 35+5 im. Normal doğum istiyorum gerçi benim günüm ağustos 4 de doluyor ama ben temmuz annesi olucami düşünüyorum. 15 temmuz da randevumuz var çatı muayenesi olucam. İnşallah bizimde iyi olur da normal doğum olurum. Allahım herkese nasip etsin sağlıkla kucana almayı
merveklyc Brs34 Muayene nasıldı canım herkesin anlattığı gibi zor muydu 😁 Ben de 36+2 yim hareketliyim çok uyuyorum aksine falan ama iştahım çok azaldı biraz kilo da vermişim bazen yalancı sancılarım oluyor bir yandan doğurmak bir yandan doğurmamak istiyorum yarın da kontrolümüz var 🐣
Zeynep_ayaz Brs34 36+5 oldum bende cok agirlastim yuruyunce bacaklarim cok kasiliyo ve karnimda cok sertlesiyo kizcem hep kendini bi tarafta topluo 🤦♀️ tekmeleride can acitmaya basladi kurban bebesi olabilir dedi doktorum 🤷♀️🤰🌸
Ezgiparlak Uykucu2307 bebek baş gelişte mi ? Benimde sizinle aynı agustos 4 gözüküyor ama Temmuz sonuda olabilir.36 haftadayım ama bebek ters makat gelişte
Brs34 merveklyc çok kolay olduğunu söyleyemem kendimi ilk kastım sonra rahat bırakınca acımadı🥰 ama öyle anlattıkları gibi korkunç dayanılmayacak bi acısı yok😂
merveklyc Brs34 Eni Bikaç kez kaşık denilen aletle muayene oldum smear aldırdım aslında korkmuyorum da öyle bi yazıyorlar ki acaba diyor insan 😁🙈 Cevabınız için de teşekkür ederim kızlar sağlıklı kolay doğumlar diliyorum🌸
eaaysenur Brs34 bende 37+6 yım çatım normal doğum için müsaitmiş uygulamada 14 gün gösteriyor ama kızım ne zaman gelecek sabırsızlıkla bekliyorum 🐣 sürekli hareket halindeyim ama tık yok 😂
Zeyneplena34 Brs34 Yarın tam 37 haftalık olucaz. Çarşamba günü randevum var bakalım normal doğum bekliyoruz hayırlısı olsun ☺️
Kayraninannnesi Brs34 39 haftalık olduk bizimkinde tık yok her geçen gün kilo alıyor normal doğumdan ümidimi kesiyorum artık 🤦♀️
aycanasel 37+5 olduk tam 37 de 3700 kilosu çıktı haftalik nerdeyse 400 gr yakın kilo alimi var galiba normal doğum yapamiycam,dogum icinde hicbir belirti yok oyle oturduk bekliyoruz 🤭
Smrkntrc aycanasel aycanasel aycanasel benim bebegimde aynı şuan 38+2 deyiz bebegim 4 kilo oldu kafası da biraz büyk olduğu için sezaryen olacağım çarşamba günü 😊