Merhaba anneler ben şuan 27. Haftadayım özel bir hastaneye muayeneye gidiyorum. Doğum için sezaryen istiyorum. Egerki zorunlu sezaryen gerekirse devlette olabilir diye düşünüyorum. Bu hastanede doğum yapanlar süreçleri hakkında bilgi verirse sevinirim. Doktorlar hemşireler ve hastane sistemi hakkında nasıl bir süreç geçirdiniz memnun kaldınızmı?