38+2 deyim Cuma günü sezaryan olucaktım.Nst de sancım çıktı şimdi serum tatktılar.Serumdan sonra da tekrar sancım çıkarsa acil sezeryan olucam😢
Veee hazır değilim duşa girmem gerekiyor çantam da bir iki eksik var acaba eve gönderirler mi 2 dk duşa girip gelsem.