Kaderimm _sena_ 🙈🤦 ya ben ya ben 39+1 gece acildeydik ne açılma ne sancı çıktı ama sabaha kadar bel kaşık agrisina uyuyamadim yalancı sancilar yokluyor
Nurayademir _sena_ Cumartesi biz de 38 e giricez bakalm bizim ne cıkıcak benm de agrılarım oluyor ara ara gecıyor ama şükür cumartsı catı muayenem olucak hadi hayırlsıı
Kaderimm _sena_ 😂😂 hastaneye gidince sitresten felan kaçıyor galiba sancılar 🙈 evde halimizi gören bu kesin doguruyor der 😂