Merhaba arkadaşlar. Çocuk düşünmeden önce kontrol amaçlı doktora gitmiştim. Doktor rahmimin kalp şeklinde olduğunu söylemişti. Hormonların önemli çok fazla kafaya takma bunu demişti. Çevremde ki herkes ise düşük olma ihtimali çok fazla diyyordu. Rahmi kalp şeklinde olup sorunsuz gebelik yaşayan var mı?