Herkese merhabalar, biz yurt dışında yaşıyoruz ve ilk defa kurban kestireceğiz. Ayrıca bebeğim için de bi adağım var . Wefa, diversity, umuda koşanlar derneği vs bi sürü dernek var. Hangisine Nasıl güvenebilirim , video falan atıyorlar mı , deneyimleyen oldu mu acaba ? yardımcı olursanız çok sevinirm