sumeyyed açıkcası hiç güzel hastane değil benim yengem orda Doğum yapmak zorunda kaldı öyle diyeyim 2 gün normal Doğumu bekletti doktoru sırf normal Doğumun parası yüksek diye çocuğun suyu azaldı anne karnında kalbi durmuş 2 gün sonra Sezaryen isterseniz yapalım dedi abimde kalbinin durduğunu öğrenince hemen alın dedi boşu boşuna para verildi ve çocuğunun canından olucaktı sırf yengemin kaynanası özelde olsun diye tutturduğu İçin 🙇🏻♀️