Beyzuska Merhaba kızlar ilk gebeliginde normal dogum yapanlar ne gibi egzersiz veya herhangi birsey yaptınız. Sezeryan beni cok ürkütüyor, ilk gebeligim 20+6yim birazcık tecrubesizim haliyle help me ☺
Kaderimm Beyzuska Öncelikle sınır sitres uzak olucak cnm bide hep pozitif düşün hiç korkma evet biraz sancı aci verici ama melegine kavusmak için her acıya katlaniyor insan . Tehliken yoksa sürekli haraket bol yürüyüş bol su 🥰 İkinciyi bekliyorum 5gunum kaldı yalancı sancilarim vuruyor her akşam ama Rabb’im sabrını veriyor bop bol dua et yaşın oku sağlıkla gelsin bebegin
Merveikratanem Beyzuska 37 haftadan sonra hurma yedim hergün düzenli yürüyüş yaptım evleri çömelerek sildim squat yaptım internetten araştırıp nefes egzersizleri yaptım en büyük yardımcım oldu nerede nefes alıp vereceğini bilmek süper acını hafifletiyor vede ıkınmanda kendini toparlamana destek oluyor
H_myra1 Beyzuska yürüyüş merdiven in çık ilkte çok tecrübeli degildim sadece yürüyüş yapmıştım bide merdiven in çık o kadar 😅
Beyzuska Kaderimm cok sukur tehlikem yok yapabilirim dediklerini cok tesekkur ederim sende saglikla al kucagina insallah bebisini hayirli kolay dogumlarin olsun canim
Beyzuska Merveikratanem nefes egzersizi onemli demi gercekten hafif hafif yapiyordum ama detayli olarak bende bakayim canim cok tesekkur ederim
Beyzuska Defnemom halay kirmizi cizgimiz hahaha valla ben yapıyorum biseyler de hayirlisi bakalim artik 😁
Defnemom Beyzuska valla açtım düğünü geçtim ekranın karşına çektim de çektim o gece doğum sancısı başlamasın mi inşallah bu bebiste de öyle kolay olur🌹
Elifim17 Beyzuska egzersiz falan yapmadım ya ben. Yürüdüm sadece hep cok hareketliydim. Ha birde özel hastaneye gitmedim bence normal dogum yapmam da en büyük etkenlerden biri. Üniversite hastanesine gittim. Her doktor ve her hastane tabi ki bir degil ama özel hastaneler ve özel doktorlar genel olarak sezeryan yapayım da bitsin diye birsürü bahane üretiyor. Malesef cevrem bu yüzden sezeryan olanlarla dolu 🤷🏻♀️
Beyzuska Elifim17 evet gercekten ozellerde boyle bir algı var ama cok sukur benim doktorum oyle değil sansliyim o konuda sanirim. Tesekkur ederim canım