Denizyildizii ben de 18 haftalığım ben de de dün akşam ve bu gün oldu doktoruma sordum tahlil istedi yarın tahlil yaptırıp sonucunu atıcam kanama olmadığı sürece bi sorun olmaz dedi .ben yine de baya korktum biraz ayakta kalmıştım ondan mı oldu ve ya üşüttüm mü bilemiyorum