Lavinyaaa Sezaryen dan sonra kanama olmaması normal mi asla kanamam olmadı bugün 4.günüm karnım aşırı şiş normal midir
Burcuckmk Lavinyaaa bi danış canim doktoruna belki onemli değildir ama ben kanama olmasi lazim diye biliyorum hastanede bakmalari lazimdi
Lavinyaaa Burcuckmk doktor normal dedi ama bende kanama olur diye biliyorum canım ve herkes öyle diyor korkuttular beni