kızlar biz tedavi görüyoruz cuma iğne yapıldı perşembe cumartesi birlikte olduk. tuhaf ama ekarte edebilmek adına merak ettim, çok değişik bir baş dönmem var baş dönmesi de değil sanki sakinleştirici kullanmış gibiyim bi şapşallık geldi çok fena. bu onunla alakalı mı yoksa başka bir şey mi anlayamadım. Tansiyonum 11.7 normal🤷🏼♀️ ona göre hastaneye gideceğim ama bi danışmak istedim