Deniz59 oldu ama bu kadar silik olmasi normal mi zaten kırmızı hali de aşırı kıpkırmızı değildi ama yumurtlama vardı biliyorum kontrolüm vardı doktor söyledi . benim testlerde yumurtlama da az kırmızı çıkıyor çatlamada da aşırı silik oluyor biraz siliklesmesi gerekirdi normalde acaba diyorum bende Lh düşüklüğü mü var