Kızlar selam, her doğuramıyorum postunda beni görmüş olma olasılığınız yüksek😂 39+1 im. Bugün muayenem vardı. Normal doğuma müsaitim ama sancı ve açıklığım yoktu. Bugün doktorum 2 cm açıklığım olduğunu söyledi ama nstde de sancı falan çıkmadı. Bebeğim 3700 olmuş perşembe tekrar gidicem ve kanala hala inmemiş olursa Haftaya ptesi suni ile doğum başlatılacak. Size sorum şu, bugün açıklık muayenesi sırasında doktorum zar sıyırma işlemi yaptı. ( Bunu ne siz sorun ne ben söyleyeyim 😂) Doğumu tetiklediğini söyledi ve inş kendi sancılarının gelmesinde etkili olur dedi. Eve geldiğimden beri felaket bir bel ağrım var ve regl ağrısı gibi, kasık ağrısı gibi bir ağrım oluyor. Ama böyle olup biten değil sanki sürekli olan bir ağrı. Ve alt tarafımda baskı ve batma var. Bebeğim de baya bir durgun normalde çok hareketlidir. Bunları yaşayıp yakın zamanda doğum yapan var mı? Bunun devamında beni ne bekliyor?🌸