Kizlar 19+6 hamileyim…sabah esim ayaktaydi ben arkasinda durmustum birden arkaya geldi poposu degdi benim karnima bir anlik sanci oldu karnimda geçti…ondan sonra bebegin haraketini hala hiss etmiyorum neredeyse 6 saat geçti ustunden…sizce birsey ola bilirmi ?