Merhaba kızlar Ben kimyasal gecelık geçirdim ve peşine tekrardan hamile kalmıştım nisan ayında malesef oda kürtajla sonuçlandı kalp atışı duyulmadığı için bu dediklerim peş peşe geldi ve şuan Tekrardan gebelik düşünüyorum Ama onun öncesinde doktora gitmek istiyorum Doktora gidersem ne sormalıyım ne demeliyim Yardımcı olurmusunuz