Haviii Hanimlar suanda Hamileligimin 32.Haftasindayim, Dünden beri alt tarafima igneler batiyor, yürüyünce daha fena,uzanirken pek sorun yok. Gecer diye bekledim sabahi ama suanda ayni,evin icinde dolastikca batiyor igneler, durup kaliyorum Bunlar nedir,yasayan varmi?
Damla6606 Haviii canım aynısını bende yaşıyorum doktora söylemiştim bebek baskı yaptıgı için demişti şimdi daha cok cogaldı randevu gününü bekliyorum 😑