Mrvweeeeee Kizlar 19 haftalik hamileyim ole bi hissediyorm ki hep tekmeliyo yada kimildiyo bukdar cok ypmasi normal mi ya 2. Gebeligim 1.de bole olmamisti cok kimildamazdi sizinde olemi
Haticecakirr Mrvweeeeee her gebelikte bir olmaz genelde 2. Gebelikte daha iyi hissedileceği söyleniyor ondan dolayı olabilir mi acaba
Hanifearin Haticecakirr bende suan 20inci haftadayim ama ben cok hissetmiyorum ikinci gebeligim normalmi
Haticecakirr Hanifearin hareketler düzensiz oluyor 28.haftaya kadar az önce dediğim gibi her gebelikte bir olmaz ki yine de bi doktorunuza danışın aklınızda şüphe kalmasın 🌸