BilgehanRdvn Bayanlar 33haftadayim artık yavaş yavaş kıyafetleri yıkayıp çantami hazırlıyım diyorum sizler kaçıncı haftada hazırladınız bide hangi yumuşatici ve deterjan kullandınız
metehaninannesiii BilgehanRdvn yumuşatıcı kullanmayı düşünmüyorum doktorlarda aynı şeyi söylüyorlar deterjan da duru granüllü beyaz toz sabun aldım evde de beyaz çamaşırlara kullnıyorum gayet memnunum
Meless BilgehanRdvn canım ben yumuşatıcı kullanmadım. Siveno markasının sıvı bebek deterjanı var. Tamamen doğal parfümsüz kokusu yok. Onu tercih ettim. Dün ilk defa yıkadım bayıldım
feyzaa34 BilgehanRdvn yumuşatıcı kullanmadım 1 yaş sonrası başladım kızımın kıyafetlerinde bundada aynı şekil Dalan roxy kullancam yumuşatıcısız
Dilekcnkn BilgehanRdvn Dalin sabun etkili sıvı deterjan ve uni baby yumuşatıcı aldım kokusu çok naif çok hoşuma gitti hazırlıklarımın çoğunu bitirdim 25 haftadayım beşiği , arabası falan kaldı 😊
Meless metehaninannesiii sabun tozu tortu bıraktı mı? Bende ilk sabun tozu düşünüyordum tortu bırakır dediler
metehaninannesiii Meless benim makinemde bırakmıyor açıkçası ama çevrem de birakanlarin olmuş kaynamış suya atın iyice eritin sabunu sıvı olarak kullanin
Meless metehaninannesiii bende öyle denicem boş deterjan kutusuna sulandırıp sıvı deterjan gibi yapmayı düşünüyorum. Teşekkür ederim🙏
BilgehanRdvn Şampuan olarak ne aldınız bayanlar bana Dalin kuruduktan sonra kötü koku bırakıyor gibi geliyor