Hanife16 Merhaba kızlar bugünle 3gündür gecikmem var şişkinlik ve belim çok ağrıyor bide göz kararmalarım var hamilelik olabilirmi?
sehrengiz_8 Hanife16 ola da bilir olmaya da bilir en önemlisi bir test yap canım buradan herkes bir şey diyecek kimsenin söylediğine aldanma herkesin belirtileri bir değil herkesten herkese değişiklik gösterir
Afifeelif Hanife16 olabilir kuzum hele ki normal de düzenliyse adetin bir test yap yüksek ihtimal çıkar varsa hakkında hayırlısı olsun🥰