Merhaba hanımlar, rahmi kalp şeklinde olup hamileliğinde sorun yaşayan varmı?
Ben yeni hamileyim daha önce muayenede hiç
bişey söylenmemiş olup bugün farklı doktora gittiğimde rahmimin kalp şeklinde olduğunu öğrendim. Bu durum düşük ve erken doğuma sebep olabiliyormuş çok korkuyorum. sizde böyle olup sağlıkla bebeğini kucağına alan varmı?