Nurayademir evet Prima petrol bakımından yüksek diye biliyorum bı çok markada var aslında içerik olarak püre daha iyi sanırım bir de maalesef ki yurt dışındaki bezlerle bizim ulkemizdeki bezler aynı isim olsa da içerikleri aynı temizlikte olmuyor Prima pahalı bı bez ve onunla başlayan sonra kolay kolay başka beze gecemiyor kızımda içeriklere bakıp babyme ve minies kullanmıştım şimdi bio natural ile başlayıp duruma göre devam edeceğim stok yapmıyorum çünkü her bez her cilde iyi gelmiyo