gamzosgamzos Hatice4446 Aptamil gaz yaptığı için bende Bebelac Gold kullanmıştım hem gazi kesmedi hemde kilo aldirmadi anne sütü ve mama olarak gidiyorduk 3. aydan itibaren SMA kullaniyoruz memnunum 18 aylık devam ediyoruz