21_28 Merbaha kizlar bu gun bebegimin kalp atisini duydum cok mutluyum [url=https://www.hizliresim.com/frmoe56][img]https://i.hizliresim.com/frmoe56.jpeg[/img][/url]
sehrengiz_8 21_28 kaç haftalıksın canım ben 6+2 de gittim ama görülmedi korkuyorum ben de duyamayacağım diye senin adına da çok sevindim sağlıkla al kucağına çok güzel bir duygu olmalı herhalde o kalp sesini duymak
21_28 sehrengiz_8 adete gore 7+2 hafta ultransda 7+0 hafta insallah duyarsin sende daha erken🥰benimde 1 kaybim var o uzden cok korkuyorum
sehrengiz_8 21_28 benim de bir kürtaj iki kimyasal gebelik geçirdim ondan ben de çok korkuyorum rabbim yar ve yardımcımız olsun bizler gibi isteyen hakkı ile bakabilecek olan herkese nasip etsin