Merhaba arkadaslar doğumuma son 22 gün kaldı.😍
Şu son birkaç gün de çevremde bazı sıkıntılara denk geldim bu sebeple sizlerde örnek olsun diye yazmak istedim.
Ben aşırı tezcanlı bir insanım 😅 bu sebeple 12+3 de bebeğimin cinsiyetini öğrenmemle beraber hemen listemi yaptım. Ve parça parça almaya başladım herşeyi. Maddi durumunuz çok çok iyi değilse kesinlikle bunu tavsiye ediyorum.içinize sinen herşeyi alabiliyorsunuz böylece.
2.el alışverişden korkmayın dolap uygulamasından bir çok şey aldım ve inanın tertemizdi aldığım şeyler.
Sıfırda bir çok şey aldım.
Çabuk büyüsün önemli değil o bebek kustuğunda altına sızdırdığında günde 3 4 kez kıyafet değişmek zorunda kaldığında telaş yapmak istemedim dakka başı çamaşır yıkamaya uğraşmak istemiyorum çünkü.
Bütçe planlaması çok önemli. İnanılmaz bir masraf oluyor çok planlı hareket etmek lazım.
Bütün hazırlıklarımı erkenden bitirdim.
Bu süreçte çalışıyordum ve hep online alışveriş yaptım.
Ağırlıklı trendyol instagram dolap tan yaptım alışverişi.
- Haftada herşeyi yıkadım ütüledim dolabımı bir kısmını bebeğe ayırdım oraya yerleştirdim çantamı hazırladım.
Bu noktada iyi ki yapmışım diyorum herkes vay efendim erken bilmem ne dedi dinlemedim ben tabi kimseyi😅
32.haftada kontrole gittiğimde doktor rahimağzında kısalma var erken doğum tehditi olduğunu söyledi ve yatak istirahati verdi.
Kafam çok rahat her işim hallolmuş olduğu için çok rahattım.
Bu arada aramızda 1 hafta olan başka bir arkadasımda da aynı sıkıntı oldu.
O erken diye hiç birşey hazırlamamıştı.
Yatmak zorunda ne yapacağını şaşırdı
Bir diğer arkadasımda suyu azaldığı için doktor her an sezeryen olabilirsin dedi.
İstirahat edeceksin dedi onunda hazırlığı yoktu şimdi perişan oldular.
Şunu demek istiyorum ne olacağımız belli değil oyüzden hiç birşeyi son dakikaya bırakmayın.
Mutlaka liste yapın alışverişlerinizde ona göre alın.
Çevrenizde hediye yapacak kişiler varsa direk şu lazım diyerek onu aldırın.
Benim en yakın 5 arkadasıma direk o şekilde yaptım sen bunu al sen bunu diyerek böylece yaptıkları masraf boşa gitmemiş oldu..