Zeynep24 yukselaqr ayaklarımın ağrısından başka bi şikayetim yok oda fazlasıyla yetiyo zaten yürürken nerdeyse ağlıycam o derece bi ağrı senin durumun nasıl canım
Tugceekrzm yukselaqr Adana'lı bir hamile olarak sıcaklarla başa çıkamıyorum 🤦 kasık ve bel ağrısı da cabası.. Onun dışında Defne kuşumu bekliyorum oğluşumla.. 🌸🤗
Aysegul30 Bende 26+4 üm asiri siskinligim var yazlikta oldugum halde sicaktan catlatacak gibi oluyorum cogu zaman bide Benim uzun suredir akintim var ya
Nefesim74 26+1 ara sıra kasıklarda ve göbeğimin altında hafif ağrılar hissediyorum onun haricinde bir sıkıntı yok çok şükür tabi sıcaklar ayrı bi dert
Tugceekrzm yukselaqr allah hepimizin yardımcısı olsun günde üç defa falan duş alıyorum galiba 🚿🙈 astımım olduğu için klimaya da gelmiyorumm 🤦