Lamia53 2sy 34+2 oldum hala prilam iciyorum içemedim mi ne yemek yiyebiliyorum ne ayakta durabiliyorum ben onsuz duramıyorum doktor da içebilirsin dedi
Ummumuaz 2sy bende 34. Hafta da doktorumun beni uyarmasıyla bıraktım , malesef bağımlılık yapıyor bırakman gerekiyor dedi , bıraktığım için bi kaç kez kustum ama sonra düzeldi çok şükür
2sy Ummumuaz ara ara birakmayi deniyorum ben de aslinda ama bir gunum cok kotu gecince ertesi gun tekrar baslatiyorum. Acaba birkac gun sabretsem tamamen biter mi🤔
Ummumuaz 2sy denemekten zarar gelmez biraz sabretmeye çalışın , bende zorlandım ama bağımlılık meselesinden korktum açıkçası.
H_myra1 2sy bence ilaç kişiden kişiye farklı etki gösteriyor bende 8 9 kilo vermiştim hiçbirşey yiyemiyorum zofer bile etki etmemişti yani zofer içtiğim halde kusuyordum bende reflü var çok ilaçlar etki etmiyor ama 9 ay sürdü dogum esnasında bile sancı çekerken kusmuştum. Zofer çok pahalı ve tablet olarak az o yüzden çok etki etmesene prilam kullanıyorum gün içerisin de 1 2 defa falan kusuyorum ama bulantı sürekli oluyor yediklerim dokunuyor yani tamamen geçmese de günde 10 kere kusmaktan iyidir diyip dayanmaya çalışıyorum
2sy H_myra1 prilam iyi geliyorsa tabi ilac olarak daha guvenli. Ben de 25 haftadan sonra prilama dönebildim ve devam gibi simdilik.. Allah yardim etsin kolayliklar diliyorum size de 🙏🏻
Moorbit 2sy aynen ben de öyleyim. Daha bir sürü de kullanıyoruz. Gına geldi ama yapacak bişey yok o zaman da hamileliğin tadını çıkartamıyorum. Günüm çok kötü geçiyor
Fatma_7 2sy aynı aynı 5 ay kustum kesintisiz 6. Ay da ağırdı ama kusmamak için direndim. Zofer maddi olarak da çok zorladı beni gece gündüz içince hemen bitiverdi. Bide kabız da yapıyordu zofer beni. Şimdi prilam gece yatmadan bir adet içiyorum kesiyor çok şükür. Sadece koku hassasiyetim var bir de önceden tiksindiğim o kokulara tahammülüm yok. İnşallah doğumdan sonra atlatırız bu durumu az kaldı 🤲🏻
2sy Fatma_7 bende de tiksinti devam ediyor :( her seyi yiyemiyorum ve yemek yapamiyorum. Ayy insallah az kaldi hakkaten 5 hafta nedir ki hizlica gecer umarim :)