Kızlar ben hamileliğim son haftalarımdayım ilk 6 7 ay bayagı bir iştahım oldu kilo alıyordum ama kıyafetlerime giriyodum cok kotu gorunmuyodum. Son iki aydır dikkat etmeme ragmen acayip derece kilo alımım oldu. Toplamda 20 kiloya yakın aldım😔 moralim cok bozuldu dogum sonrası nasıl kilo vericez ilk hamileliğim bilgim yok. Kısmetse normal dogum olacak ama ne kadarı gider ne kadarı kalır? Cabucak verirmiyim acaba ? Yoksa hamilelik sonrası metabolizma yavaslarmı? Cevremde bazı hamilelri goruyorum dogumdan 6 ay gecmiş eski haline donememiş. Gordukce moralim bozuluyor yardımmm şütfen