Beyazmelek1244 Burcukra canım ben gittim gecen gün dr Mehmet yaman a. İyi bir doktordu orada çalışan hemşire arkadaşım onu önermişti. Benimle ilgilenilmesi herşeyi anlatışı hoşuma gitti açıkçası
Semiha_ Burcukra ben 2 ay gittim Engin beye sonra o hastaneden ayrılıp kendisine klinik açtı onun yerine Mehmet YAMAN geldi kendisi daha ilgili 3 aydır ona gidiyorum kontrollerime memnunum
Maveraa45 Burcukra Engin hocada doğumumu yapmıştım çok çok memnun kaldım kendı kliniğine degidebilirsiniz