Mervenur26 merhaba, ben de reglime 8 gün kala akıntıyla karışık çok az kanama gördüm hatta test yaptım meraktan o kadar var gibi yok gibiydi ki fotoda çıkmıyordu bana var gibi geliyordu ama aşırı belli belirsizdi görmek istediğim işin öyle geldi bana belki de dedim, 3 gün sonra yaptığımda silik çizgiyi görmüştüm şuan 3 gün gecikmem oldu henüz doktora gitmedim ama testte koyu çıkıyor artık. Yani yerleşme olabilir sizin de. Bi önceki düşük olan hamileliğimde de peçeteye silince hafif lekelenme olmuştu regle 5 gün kala. Yani kişinin kendi hamileliklerinde bile farklılık olabiliyor. Ama 8 gün kala yerleşme kanaması olabilir mi olabilir. İnşallah vardır sizin de benim de sağlıklı bebeklerimiz