Simgeozturk11_ bende 29′uncu haftaya girdiğim gün oldu bel ağrısı birde kasıklarımda sancı birkaç saat boyunca sürdü sonrasında karın sertleşmesi yaşadım geçmeyince Dr. uma mesaj attım normal olabilir ama çok rahatsız oluyorsan hastaneye gel dedi. Geçince gitmedim normal olabilir dediği için.