Sedkya tabiki veririm
Hatta oğlumda değeri 18.6 idi 19 olursa yatış yapicaz dedi 3. Günü gittim mama aldım ama oglum ağzına sürmedi.. ağla ağla mahvoldum oglum mamayi almıyor sütüm yetmiyor herlde diye
Ertesi gününe kadar emzir emzir emzir gittim ki değer 16 ya düşmüştü hamd olsun
Simdi 18 günlük kizim var oglumdan deneyimli olduğum için doktora kav krre sordum mama alayimmi belki sütüm yetmez diye bide bu dogumum sezefyan oldu
Ama doktor gerek yok sadece emzir yeter dedi hamd olsun gerek kalmadı 🙏🤲