Pembebavul kuzenimm gunde en az iki içiyordu doğum yaptı bisi yok şükür ama kiz arkadasim günde yarim paket bi paket iciyodu bebeginin gelisimi geriledi
25den sonra erken dogum riski oldu komple birakinca toparladi yeni doğum yaptı sağlıklı şükür birakmadaydi allah korusun sonuc kotuydu yani doktorlar bile kullanmamaya calisin ama hic yapakiyosaniz en fazla 2 tane gün de diyor