asli16 Temmuz anneleri ne durumdayız 😀 günler koyuldu mu burçları ne olacak bebişlerinizin 😇 ben 36.2 haftadayım sancılarım var bebek kanala girmiş. Sizin nasıl geçiyor günleriniz 🥰
Semakrr asli16 Bende 35+4 haftalığım muhtamelen aslan olacak 40 haftam 5 ağustos yapıyo ama belki yengeçte olabilir 2 gündür ağrılarım var sanki benim kızçe erken gelip yengeç olacak gibi hissediyorum 👼😄
Nurayademir asli16 bnde 37+2 deyım doğum temmuz 24 dıyor ama bılmıyorum bayramdan snra gelırse aslan 😂 gelmezse bu aralar gelırse yengec 😀
Mgs21715 Semakrr günümüz aynı🙂 benim de kasılmalarım var hatta 32.haftada ne olur ne olmaz diye ciğer geliştirici iğne bile vuruldum hep erken gelecekmiş gibi hissediyorum vaktinde gelir inşallah bebelerimiz 🥰
Nurayademir asli16 yok henüz 😀 bel agrılarım kasık agrılarım ara ara oluyor ama gecıyor bir de toplanma ve sertlesmelerımz var 😌
Semakrr Mgs21715 Benimde hem kasılmam hem bel ağrım hem hafif hafif adet sancılarım var ama ultrasonda herşey normal çıkıyo bilmiyorum sonumuz ne olacak sağlıkla gelsinde minikler 🤗😊