kızlar ben bebeğime 10 lu takım aldım isimli özel yaptırdım içinde hem tulum hemde alt üst takımı falan var doğumdan sonra hemşireye ilk o kıyafetlerini mi versem yoksa başka takım verip daha sonra resim çekmek için değiştirsem mi bebeğimde kararsız kaldım ilk giydiği kıyafet kirlenebiliyor dediler tecrübeli veya benim gibi tecrübesiz anneler siz neler yaptınız yada yapacaksınız 😊🥰