Ponnnyy Selam Kızlar 🤗 hastane çantasında olması gerekenler neler. En önemli olmazsa olmaz dediğiniz.
sedaa_aa Ponnnyy benim listem şöyleydi biberom emzik mama hariç hepsini kullandım Anne İçin gerekli olanlar: bir adet gecelik ve sabahlık İki adet önden düğmeli pijama (ben iki gün kaldığım İçin 2 tane koydum 1 de konulabilir.) Terlik 2 adet emzirme sütyeni 3 adet pamuklu geniş lohusa külodu 1-2 adet çorap Depent külot Bakım malzemeleri Çıkışta giyilecek rahat kıyafetler İncir hurma ve kayısıdan yapılacak hoşaf Süt çayı (humana veya hipp olabilir) Promalt Sıcak su torbası Sezaryen olacaksa baş agrısı için nescafe ve bitter çikolata (alabilecek biri varsa çantanıza koymanıza gerek yok benim sadece eşim yanımda kalıyordu beni bırakıp bir yere gitmesini istemediğim için her şeyi koydum. Göğüs ucu kremi (lansinoh öneririm) Göğüs pedi Kirli torbası ( kıyafetler için) Bebek için gerekenler 1 adet 10 lu hastane çıkışı 1 adet 5 Li hastane çıkışı (bana yetmişti ama 2 tane de konulabilir) Yedek zıbın 2-3 adet Ağız mendili (5-6 adet konabilir) 15-20 adet bez Pişik kremi Alt açma örtüsü 1 ya da 2 tane Islak havlu Bir adet müslin örtü Bir adet penyeden biraz daha kalın battaniye (kışsa daha kalın olabilir) Her ihtimale karşın biberon mama emzik Ben sağma makinesi koymuştum ama hastanelerin kendine ait de var onları kullanabiliyorsunuz ben hijyen açısından kendiminkini kullandım Puset
Ponnnyy sedaa_aa Cooookk teşekkür ederim canım 😘😘 gerçekten çok işime yarıcak bu liste. Kaç gündür yazan olmadı diyodm başka konu olsa anında dolardı burası 🙄🙄