Sevincunalsay Merhaba, antalyada detaylı ultrason yaptıcacağım, var mı aranızda bilen ya da yaptıran bana bilgi verebilir misiniz
Orkide-00 Sevincunalsay bende Mehmet Şimşek e gitmiştim aşırı memnun kaldım sabırla ve tatlı dille herşeyi tek tek söyleyen bir doktor iki.hafta sonra tekrar gideceğim detaylı ultrasona 💯😌
Muratnannesi Sevincunalsay kesinlikle ve kesinlikle prof mehmet şimşek e gidin peritonolog ve mükemmel biri hemşireyim çok araştırdım ve mehmet hocaya gittim kesinlikle praya gidin el parmaklarına kadar bakıyor video resim veriyor bol bol
Momsmoms Sevincunalsay üniversite hastanesi cem şanhala gittim 260₺ ödedim o kadar ilgilendiki ve cihazı cok iyi aşırı net ve doktor cok ilgili perinatolog olması avantaj. Hiç pişman değilim öneririm
Ozlemkdmrcl Ben ilk gebeliğimde Antalya da yaşıyordum Hasan Urcu ya gitmiştim bu işin uzmanı kesinlikle tavsiye ederim gitmenizi çok iyi
Melih_funda Akdeniz şifa da yaptırdım 350 TL radyoloji uzmanı yaptı çok da memnun kaldım kendisinden sağolsun renkli olarak gösterdi 😍
Yavrucuk07 Melih_funda Merhaba varsakta ki hastaneye mi gittiniz ,ve nezaman fiyat degismissmidir acaba
YrtswnArkn Orkide-00 merhaba ben 4 yıl önce ilk çocuğum da Mehmet Bey’in hastasiydim riskli gebelik olduğu için ücreti o zaman 250 300 civarıydı şuan tekrar hamileyim de bı defa da olsa gitmeyi düşünüyorum suanki ücreti ne kadar acaba (bu arada Mehmet bey doğumda da çok iyi zaten rahatlatıcı bı konusmasi var gece 2 ye 3 e kadar hasta muayene edip gece 3 buçuk da kontrole gelmişti kesinlikle aldığı bütün parayı fazlası ile hakediyor )
Ozlemkdmrcl gulsen_0758 ya ben 2 sene önce 250 verdim ama burda postlarda hala çok pahalı olmadığını görmüştüm bir arayıp sorun bilgi veriyorlar
Gulsedaaa Kızlar, inanç mendilcioğlu 🤍 birsürü fotoğraf ve videosunu verdi zaten cihazı çok çok iyi gittiğinizde farkedersiniz 🙈 çok dikkatli bir doktor samimiyetle tavsiye ederim ❣️
Ozlemkdmrcl Sevincunalsay aaaa üzüldüm çok iyi bir doktordu artık sağlık olsun 😔 bulabildiniz mi peki başka bir yer
Melih_funda Yavrucuk07 evet varsak Akdeniz şifa temmuzdan sonra malesef herşeye zam gelince giriş ücreti bile baya yükselmiş oda mutlaka yükselmiştir 😒
Sevincunalsay Kızlar sonunda buldum:) jinefem klinikte olacağım cuma günü 400tl ücret, en uygun fiyat bu oldu burdan ayrıntıları yazarım
YrtswnArkn Orkide-00 Muayene ücreti 500 TL dir o zaman ekstra detayliya yollanıyor Mehmet bey her muayenede renkli de bakıyor tsekkurler canım 😊
Orkide-00 YrtswnArkn yok canım detaylı ultrason fiyatı 500 😇 kendi doktorum Mehmet Şimşek e gönderdi beni