Kızlar benim ilk ayımda kanamam vardı düşük tehlikem olduğu için ilaç kullandım geçti ama hala daha düşük riskim varmış acilde doktor söyledi 6 aylığım neredeyse .. geçenlerde kanamam olmuştu kahverengi leke olmuştu bende acile gitmiştim doktorum 1 hafta izinde olduğu için acilde doktor bebek gayet iyi dedi kanamayla ilgili bilgi vermedi kendi doktoruna git mutlaka dedi bugün kendi doktorumu aradım anlattım durumu bana dedi ki yoğun bir kanama olmadıkça açık renkte korkma kahverengi lekelenme olur dedi haftaya benim kontrol sen yine gününde gel dedi başına böyle bir şey gelen var mı hani beni kontrol etmeden normal olur dedi ve çok iyi tanınmış bir doktor burada