Merhaba arkadaşlar kız bebeğim 2,5 aylık iki hafta önce kilosu 4,600 dü bugün yine gittik 4,600 çıktı gene çok üzülüyorum anne sütü ve mama içiyor iştahı da kötü değil Şükür neden böyle oldu doktor üç saatte bir emzirmeye devam et eğer yine kilo almazsa o zaman bakarız dedi 😓😓çok güzel gidiyordu kilosu neden böyle olmuş olabilir başına gelen var mı dokunsanız ağlıcam😭Dün gece hiç uyanmadı bende kaldırmadım tabi bilmediğim için doktorum kilo alımı iyi üç saatte bir kaldırmana gerek yok demişti o sebepten.😥