OeLO Herkese merhaba tüm annisler, bende diyordumki acaba benim vaktim nezaman gelecekte ben yazabilecegim. Bir ara ümidimi yitirir gibi olmustum. Benim güzeller güzeli kizim bir türlü gelmek bilmedi dogum tatihinin üzerine 4-5 gün gecikti. Doktorum bana hastaneye git artik dogumu baslatsinlsr dedi. Aksam saat 20.00 gibi geldik. Kontollerim oldu ve dedilerki sabah suni Sanci ile dogumu baslatcaz sen odana cik dinlen uyu. Gecenin yarisi saat 3.00 de birden icimde plop diye bir ses suyum patladi yatak dösek heryer su durduramiyoruz bu arada allahtan hastanedeyiz evde olaydik bide hastaneye gelene kadar göl olurdu heryer😊 hemen dogum odasina aldilar beni hemen esinu aradim ve isin hiziyla geldi ve gercek sancilarim orada basladi 3 saat sonra sabah 6 sularinda kizim dünyaya geldi cok sükür. Ne kesik ne dikis hersey normal kendi kendine geldi suni sanciya gerek kalmadan ve biz cok iyiyiz. 3 saat sanciYla gayette kolay bir dogum oldu. Burda bulunan Anne adaylari Allah hepimize kolay ve cabuk dogum nasip etsin! Yavrularinizi kucaginiza alin sag salim. Dünyanin en büyük mucizesi, iste buda benim Öyküm... canim kizim Öykü😘
pnrylcn OeLO rabbim uzun saglikli omurler versin canim 😊 ne guzel suni sanciya gerek kalmadan kizini kucagina almisin. Rabbim bizlerede guzel dogumlar nasip eylezin🙏
Neres OeLO allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin insallah canim.. bende bugün tam 1 ay önce kızımı aldim kucağıma, allahım herkese nasip etsin cok güzel bir duygu 😍 Geçmiş olsun ve guzel günleriniz olsun melek öyküyle 🌹❤️
Senaarass OeLO allh anali baai buyutsun bu arada hic kesik fln yok dedin dikişin mi yok yani eger dikişin yoksa kac kiloydu bebegin
Sarperinannesi Maşallah size, allah herkese böyle Doğum nasip etsin inşallah, sağlıkla büyütün prensesi ❤️