Kubrasszr Hanımlar merhabaaa, 32. Haftadan beri izinliyim, Perşembe günü 8 haftalık iznim bitiyor, ama oğlumun doğmaya niyeti yok 🤦🏻♀️ izin bitince rapor alarak mı devam ettirmeliyim bilginiz var mı?