son adet tarihim 14 nisan 13 temmuzda ikili test için erken mi sizce ?
DuyguYavuz benimde aynı ben 11+6 da gidiyorum yarın
DuyguYavuz 12. Haftada yapılıyor
**
Denizyildizii 11. Haftada yapılmaz mı? **
Mmlek 11 ile 14 hafta arası oluyor. Yani genel olarak 12. Haftada yapılıyor.
Mmlek 11+5de yapıldı bana
Mmlek yapılıyor ben 11+4 de yaptım
teşekkürler o zaman 13 temmuz yeterli bir hafta 🤲🏻