Esmabz Bsrdgtkn bende 5. Ayımda öğrendim ilk çocuğumu çabucak öğrenmiştim oda kız ikinciye de kız dediler ama bunu 5. Ayda öğrendim.
Esmabz Bsrdgtkn Rabbim Yeter ki hayırlı sağlıklı evlat versin tabi ama kız çocuğu bereket erkek çocuğu nimet demişler :) inşallah sende bir an önce öğrenirsin Rabbim gonlundekinin hayırlısını versin inşallah 🤲🏻
Sevgiinur Minikpandaa Bu sene sözde kız senesi dediler ama hep erkek duyuyorum , saglıkla gelsin inşAllah✨
Minikpandaa Sevgiinur allah razı oldun ben de öyle duydum ama dediğin gibi benim de çevtem genelde erkek
Elcnbykckr Elcnbykckr canım kesin erkekmiş kontrolden geliyorum burda herkes kız dedi erkek diyen bir kimse bile olmamıştı🥰
Mucizemm0101 Minikpandaa benimde cinsiyetimi doğru tahmin edenler arasında @gulin-35 erkek demişti doğru çıktı 🥰 Rabbim hepimizin bebişini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲❤️
Fatma9438 gulin-35 url=https://www.hizliresim.com/itqpdst][img]https://i.hizliresim.com/itqpdst.jpg[/img][/url] canm bakar mısın