orkide21 Kızlar 38 haftadayım ve son zamanlarda kalbimin altı kemik kaburga ağrısı yaşıyorum ama çok fena dönerken otururken falan oluyor benim gibi olan var mı bu neyin nesi böyle
Nursultanb orkide21 aynısı bende de mevcut 38.haftamdayım ama benimki yaklaşık 22-23 haftalıkken başlamıştı . Bebeğin hareketlerinden kaburgaya baskısından olduğunu söyledi doktorum hatta bazı hamileliklerde kaburga çatlağı bile olabiliyormuş doğumdan sonra toparlanıyormuş.
Kaderimm orkide21 bende 22haftadan beri çekiyorum 39+1olduk geçmedi gece uyku uyuyamiyom açısına 😭 doğurana kadar surecek malesef 🤦
Nigli123-35 orkide21 Bennde 35. Haftadayim. Benimde arka kaburgam cok agriyo. Bebek buyuyup organlari sıkıstırdıgı icin oluyomus. Ama dayanilcak gibi degill. Huzurumu kaciriyo bu kaburga agrisi 😔
Nursultanb orkide21 kesinlikle duruşu düzeltmek dik oturmak kolları yukarı uzatıp bi süre dinlendirmek bende işe yarıyor açıkçası ve çamaşır seçimi de önemli mümkünse destekli bi sütyen iş görüyor.
orkide21 Kaderimm kız hareket edince oluyor değil mi. Normal de yok ayyy yatakta döneyim diyorum bağıra bağıra işkence ckiyorum bi yandan o bi yandan vajina agrısı yaşıyorum
Kaderimm orkide21 Benimki haraket etmesemde açıyor batıyor artık önceden sırt üstü yatinca geçiyordu şimdi hicbi şekilde geçmiyor 😟 bebek ayaklarını inadina oraya dayıyor sanki bide yalancı sancilarim başladı dünden beri hem sancı hem kemik acısı hangisine aglicami şaşırdım artık 😭
orkide21 Nursultanb sütyen takmıyorum ki fenalık gecırıyorum artık yureyemıyorum bile :/ dizim benek kaç kilo oldu benim ki 3600 açıkçası ondan öı dıyorum kılo alıyor her geçen hafta
Nursultanb orkide21 bebişin iri oluşundan kaynaklanıyor maalesef gittikçe insan zorlanıyor benim şuan 3200 sanırım 3400-3500 arası doğuma gireceğim ortalama 10 günümüz kaldı bebişlerimiz azcık daha sıkacağız dişimizi :)
Kaderimm orkide21 39+1oldyk cnm bebek çok kilolu değil aslinda 2650 g ben minyon tipliyim ilk gebeligimdede çok çekmiştim
Merveemin_96 Bende 30 haftadayım benimde sağ tarafta ağrı oluyor bir aydır var bazen geçiyor bazen geliyor 😁 anne olmak kolay değil diyorum, kucağımıza alınca hepsi geçecek inşallah 😍