miniksevdamm aysegul0307 aleyküm selam Nizip’teym Adn hastanesinde Ali Karabaya gidiyorum çok memnunum 🌸
Smyrayldrm aysegul0307 kemal bayındır hastanesı selda bahce kayık ona gıdyrm hamılr kalsamda ona dewam edcegım vok kıbar ilgili bır doktor 🙏
ege_ayaz_mom aysegul0307 selam canım bende akademide İbrahim büyükbeseye gidiyorum sen hangi hastaneye gidiyorsun😊
Papatya88 aysegul0307 bende emel Hanıma gidiyorum siz neden değiştirdiniz bi sıkıntı mı oldu değiştirme sebebinizi öğrenebilir miyiz
aysegul0307 Papatya88 hastaneyi begenmiyorum geçen bi yakınım dogum yaptı hemşilerin ilgisizliği fln cok kötü
Smyrayldrm aysegul0307 evet bende tavsıye uzerıne gıttjm gercektn cok ilgili cok guzel ılgulnıyr 👍🏻tavsıye ederım
ege_ayaz_mom aysegul0307 evet çok beğeniyorum inşallah dogumumuda o hastanede düşünüyorum 🥰 tavsiye ederim yani doktor arayışında olanlara😊
aysegul0307 eedaozgur yaa kaç aylıksınız ben iki kez gittim çok ilgili umarım dogumdada cok memnun kalırım🤗
gebeskaplumbaga aysegul0307 yaşam hastanesi sema iyiköşker mükemmel bi doktor tavsiye ederim gitmek istiyenlere🙈🤩