Cansu_okan Arkadaşlar bugün 36 Haftalık oldun bebeğim çok baskı yapıyor kasıklarıma çıkacakmış gibi canım çok yanıyor bu normal mi 1santim açılma var Dr dedi bebeğin başı baya dayanmış aşagıya dedi korkuyorum
Purpura26 Cansu_okan Açıklığına neden baktılar canım? Hem neden korkuyorsun 1 hafta sonra günüde güzel olmuş olcak
Ezgiparlak Cansu_okan bende 36 dayım ama bebeğim makat gelişte normal doğum istiyorum ama . Nasıl egzersizler yaptın acaba
sevvalakkah Cansu_okan Merhaba bende 37 haftalığım çarşamba günü çatı muayanem var ama doktorum en son bana bebeğin doğul pozisyonu almjş yani bebem makata girmiş demişti acaba doğum olabilirmi ?
19912021 Ezgiparlak Bende 35 . Haftadayim bebeğim makat gelisli bayram da gidicem bakalım sezeryan için gün alicaz
Cansu_okan Ezgiparlak merdiven in çık cnm yürüyüş çok yap sıcak duş al çömel kalk o şekilde yapıyorum bn
Ezgiparlak 19912021 bugun gittim öyle söylendi ama daha zamanım var sezeryan hiç düşünmedim normal odaklıyım bekleyeceğim iki hafta sonra kontrolüm var umarım inatçı kız döner o zamana
Cansu_okan sevvalakkah hmn oluyor cnm bende aynı durumdayım buğün sabah 12 den akşam 12 kdr sancılıyım açılma yok 1 santim denildi eve geldim eğer ağrı bu kdr ağırsa allah yardımımız olsun 🙏
bebisini-bekliyor Cansu_okan bende aynıyım 35 ten beri erken dogum riski varmış progestan kullanıp genelde yatıyorum cok yürüme iş yapma dedi bugun kontrole gittim biraz azalmış baskı haftaya tekrar gitcez bakalım. Belli de olmaz gününü de bekleyebilirler kılosu ne kadardı