Hanımlar 39+4 teyim ama bebeğim baş aşağı olmasına rağmen hala doğum kanalına yerleşemedi. Bel ağrım kemik ağrılarım var ama NST de hiç sancım çıkmıyor sancı da hissetmiyorum. Kısacası bebeğim kafayı yerleştiremediği için doğumum başlayamıyor. Doktorum vajinal doğum için hiç bir engel yok ama bu haftadan itibaren çıkışı yavaş ilerler doğum anında dedi karnı geniş çıkıyor doğum anında omuz takılması, vb.durumlar olabilir o da oksijensiz kalmasına sebep olabilir. Bunlar ihtimaller dahilinde olabilecekler dedi. Yaklaşık 3.900 g olmuş kilo alımı durmamış daha. Bu hafta bir kaç güne sezaryen günü belirleyeceğiz. Bugün çatı muayenesi yapıldı. Çatı muayenesinden sonra doğumu başlayan kafası yerleşen oldu mu yani doğumu tetiklenen oluyor mu çarşambaya kadar bekleyeceğiz gelmezse mecbur sezaryen olacak yaşayanların fikrini alabilir miyim çatı muayenesi sonrası süreçle ilgili