MercimekveAnnesi16 evet canım bende 22 haftadayım inanki bi haftadır kabızlıktan dolayı mıdır bilemem artık bende o şekilde ağrılar yaşıyorum .Ama uygulamada da organlar yukarı dogru cıktıgı için bebek büyüdükçe sindirim zor oluyormuş o sebeblede boyle küçük ağrılar kabızlıklar yaşanılabiliyomuş☺️☺️