Ynccelik
Merhaba sevgili anneler Perşembe günü bebeğinde kasilmalar olduğu için doktora gittim sancı çıktı ama acikligim yokmuş. Neyse normalde bebeğimin sırtı solda ayakları sağ tarafıma. Vuruyordu ama Perşembe günü sancıların sonra eve gelince farkettim ayakları ile sol tarafi mi tekmeliyor dönmüş sanırım böyle birşey yaşayan var mi